neděle 26. srpna 2012

Slovo na úvod

Na úvod bych rád představil sebe jako autora tohoto blogu a Vám čtenářům naznačil, co od mých příspěvků očekávat, a jakým směrem se budou ubírat.
Chtěl bych zde přinášet své osobní zážitky a dojmy z návštěv nejrůznějších restaurací a ubytovacích zařízení, které za to budou stát v České republice, případně pak i za zahraničí, pokud k tomu budu mít příležitost a pomoci tak Vám (nám) českým strávníkům a turistům zorientovat se v dnešní gastronomické džungli.
Pro tyto účely budu čerpat ze svých nemalých zkušeností, které jsem načerpal při studiích a cestách napříč naší zemí a Evropou.
Zájem o gastronomii se u mne začal pomalu rozvíjet na střední škole, kde jsem studoval obor Management obchodu a služeb a zde jsem také získával cenné zkušenosti z provozů ve všech oblastech služeb. Postupem času se u mě stále více rýsovala specializace na provoz restaurací a hotelů, jejich kvalitu, management a přístup k zákazníkovi. Tento zájem mě neopustil ani při studiu na vysoké škole v Brně, kde jsem navštívil velké množství provozoven, posuzoval jejich kvalitu a měl možnost osobně se setkat s několika majiteli a prodiskutovat jejich přístup k vedení provozu, chválit to co se podařilo a bohužel také upozornit na některé chyby, kterých se z mého pohledu dopouštějí, v neposlední řadě se naše řeč točila okolo souvisejících témat jako úskalí a příležitosti této doby, kdy tržby ve službách napříč obory klesají a jak a čím zákazníka přilákat. Tyto hovory pro mne byli často velmi inspirativní a obohacující, ke své velké radosti si ale také dovolím tvrdit, že jsem nejen bral, ale také svými nápady a zkušenostmi pomáhal restaurační kulturu u nás obohatit.
Nabité zkušenosti se také snažím v této nelehké době aktivně uplatnit jelikož jsem osobně zainteresován v provozu jednoho z Beskydských hotelů, a taktéž restaurace v hanácké metropoli Olomouc. Je tedy zřejmé, že jídlo patří mezi mé zájmy a to né pouze jeho konzumace, ale také i jeho příprava, Ač nejsem profesionální kuchař často mě má rodina a přátelé u plotny vídají.
Tento zájem mě nakonec dovedl i k myšlence začít psát tyto recenze a doporučení pro Vás.

Tolik tedy o mé osobě, zájmech a vzdělání. A nyní se již můžete s chutí začíst a navnadit své chuťové buňky v dalších příspěvcích. 



Žádné komentáře:

Okomentovat